خاطرات کاغذی

مداد سحرآمیز

خاطرات کاغذی

ببینید | شهر دایناسور‌ها (گروه ضربت)

برادران برنی، برونو، بابا، باک و باگزی دایناسور‌هایی بودند که با قدرت‌های ویژه خود از ساکنان شهرشان که همگی دایناسور بودند، دفاع می‌کردند. این گروه سوار بر Rexmobile خود به مبارزه با «رئیس بزرگ» و سازمان شیطانی او می‌رفتند.
کد خبر: ۱۴۶۵۵۸۱
نویسنده مریم فلاح - نویسنده و پژوهشگر
 
تعداد بازدید : 3

قدرت ویژه برادران تیرانوسوروس مربوط به بخش خاصی از آناتومی آن‌ها بود. پا‌های برنی، بازو‌های برونو، دم بابا، دهان و دندان‌های باک و چشم‌های تله‌کینتیک باگزی. خواهری هم داشتند که البته از هویت مخفی برادرانش اطلاعی نداشت. از ویژگی‌های ظاهری دایناسور‌های مبارز، چهره‌های مهربان و رفتار ساده‌لوحانه‌شان بود. در واقع آن‌ها به‌هیچ‌وجه ابرقهرمان دیده نمی‌شدند.

در رنگ‌آمیزی پوششان رنگ‌های مختص خودشان را در پاپیون، کمربند، روبان دور کلاه و شیشه عینک داشتند، البته وقتی می‌خواستند به مبارزه بروند با نشستن بر صندلی‌هایی مخصوص، اتوماتیک‌وار لباس‌هایشان عوض می‌شد و به یکباره آن‌ها را در پوشش ویژه گروه ضربت می‌دیدیم و جالب‌تر این‌که به شخصیت‌هایی جدی و باهوش تبدیل می‌شدند. 

مدیریت دوبلاژی این کارتون را استاد غلامعلی افشاریه بر عهده داشت.

«شهر دایناسورها» (با عنوان اصلی: LES AVENTURES DE T-REX) محصول سال ۱۹۹۲ آمریکا و ژاپن به کارگردانی مشترک لی گونتر و مایکل وال است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها